niedziela, 8 marca 2015

ZIELONE DLA KAŻDEGO

Zniknęłam na trochę, ale już wracam znowu do działań warsztatowych i blogowania:).
Ostatnie miesiące przeznaczyłam na zbudowanie dodatkowego biznesu w oparciu o projekt Green Ways, związany zieloną żywnością. Dało mi to stabilność finansową i dzieki temu mogę teraz powrócić do mojej pasji jaką jest praca z Wami, nie będąc uzależniona finansowo od mojej pasji. To daje mi możliwość rozwoju, edukacji i rozwijania pasji a nie gonienia za pieniędzmi.
Z zieloną zywnością (sok z młodego jęczmienia i chlorella) spotkałam się ponad rok temu, długo przyglądałam się działaniu tych produktów, porównywałam z innymi podobnymi na rynku  i mam teraz absolutną pewność, ze to, co oferuje Green Ways jest najepsze na rynku i nie ma sobie równych w jakości.
Nie byłam nigdy zwolenniczką suplementacji  i nadal tak jest, dla mnie te produkty to najoptymalniejsze odżywienie i głębokie oczyszczenie na poziomie komórkowym organizmu w sposób naturalny, to żywność nie suplement. Pubudza organizm do jego naturalnego metabolizmu, dodaje energii i dzieki temu daje tak niesamowite efekty w przywracaniu zdrowia. Nie jest w ogóle wychładzający wbrew temu co niektorzy twierdzą.
Nie znaczy to, że zwalnia to kogokolwiek ze zdrowego odżywiania, ale sama wiem już z doświadczenia, że dietą można zdziałać cuda, ale jest to najtrudniejsza terapia jaka istnieje:) Moi rodzice nie zmienią już nawyków żywieniowych, poza tym jajko nie może  być mądrzejsze od kury:), ale dzięki tym produktom, zmieniło się w ich zdrowiu wiele!
Chcę też otwarcie powiedzieć, że pisząc to nie zamierzam nikogo namawiać do kupna tych produktów. Dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem i cieszę się, że znalazłam pomysł na dodatkowy biznes w oparciu o produkty, do których mam absolutne zaufanie i z czystym sumieniem je polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz